Oficines al costat del Trinquet. Ronda Quémalo s/n Faura (València)
-Apertura l'últim divendres de mes a les 20 hores

12 de febrer del 2023

El Tabalet- El Portell- La Creu. Tres pics a la Vall de Segó

Eixida per la Vall de Segó assolint tres del nostres pics, el Tabalet, el Portell i la Creu. Fem la tornada per la bonica senda de la canonada.

Vistes de del Tabalet

Caseta de pedra de la Creu

Pic de la Creu

__________________________________RUTA_______________________________

Eixida des del pavelló multiusos de Faura- Camí de la Rodana- Deixen camí i agafem la senda marques PR i SL- Ermita del Bon Succés- Escoleta del Tabalet- Continuem pel SL- Barranc del Tabalet- Canonada- Aljub del Tabalet- Canonada- Abandonem canonada per senda SL- Pic del Tabalet- Tornem al SL- Cruïlla i Poste on abandonem el SL- Seguim mollons fins el pic del Portell- Tornem a cruïlla i seguim marques PR- Pic de la Creu- Senda PR- Abandonem PR per un caminet a dreta que es converteix en senda- Torre d'alta tensió- Canonada- Barranc del Tabalet (SL)- Escoleta del Tabalet- Barranc de la Canaleta- Cementeri i Ermita de Santa Barbarà- Pavelló multiusos Faura